Wednesday, February 15, 2006

Liggies en Oorpyn

Daar's niks soos 'n Chinese feestelikheid om mens te herinner dat jy terug is in Taiwan nie. Dit was laasnaweek Lanternfees, wat die viering van Chinese nuwejaar afsluit. Ek is die strate in met my kamera, maar moes eerder oorpluisies saamgevat het. Ek het nog nooit so baie vuurwerke bo, onder, langs en oor my sien afgaan nie. Hier word geen maatreëls teen vuurwerke ingestel nie, of as daar is, word dit glad nie gevolg nie. Ek is seker 'n hele paar kinders het hulle beddens natgemaak of oë en vingers verloor, want ek het 'n klomp snuiters sien vuurwerke aansteek sonder 'n ouer in sig. Gelukkig het ek ook geen bene of arms of duime in die straat sien lê nie. Van strate gepraat, die strate word glad nie toegemaak as daar vuurwerke plaasvind nie, maar die motors ry reg langs dit verby en party mense stuur sommer flares vanuit die karre uit.

Ek het heelwat lekkernye gehad. Hierdie is 'n fresh spring roll of ryspannekoek-agtige bedryf met bean sprouts, groente, en koljaderblare.

Dan is daar ook die deegkoekie-in-vorm-van-'n blom. Niks verrassings soos rooi boontjies in die middel nie.
Daar was hondelanterns orals, aangesien dit die Jaar van die Hond is. Blykbaar koop almal nou klein hondjies hierdie jaar. Ek wonder net wat van die honde gaan word as die gier oor is . Wat gaan hulle volgende jaar doen? Varke koop?

En laastens, die drakedans. Dis ten minste een ding van die Ooste wat ek nog altyd net gerugte van gehoor het en nou vir die eerste keer kon aanskou. Die draak was langer as 50 meter en nogal indrukwekkend.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home